[O1] jak zdiagnozować awarię ABS

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • benio81
    Rider
    • 2010
    • 295

    [O1] jak zdiagnozować awarię ABS

    Benio
  • Tony065
    RS
    • 2009
    • 2487
    • Octavia I (1U2)
    • ARX 1.8 20VT 150 KM

    #2
    [O1] jak zdiagnozować awarię ABS

    cześć. zaświeciły mi się kontrolki od abs-u i trakcji. na vag-u wyszło że jest uwalony czujnik abs lewy tył. wymieniłem drania na nowy, ale nic to nie dało, choinka na szafie, brak abs w hamplach. jak zdiagnozować usterkę? kolega mi podpowiedział, że można sprawdzić oporność na kablach, ale jak wartość jest prawidłowa i gdzie mogę się podpiąć z miernikiem? bo może czujnik był dobry, tylko wiązka jest przerwana
    Black Pearl, Elegance & RS LOOK
    @ by Tune-up Gdańsk
    TDI VP++ i jeszcze rośnie
    Antek

    Komentarz

    • ROBAL_26
      RS
      • 2010
      • 2320
      • Octavia I combi (1U5)
      • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

      #3
      Tony065, znajdź sterownik abs-u i bez odpinania czujników od przewodów idących na tył,przez czujnik zamkniesz obwód do zmierzenia i wystarczy że porównasz pomiary między lewym a prawym tylnym czujnikiem i będziesz wiedział czy jest coś z przewodem,może gdzieś się przetar i zwiera do masy. :wink: powodzonka i pozdro :szeroki_usmiech
      Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

      ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

      https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

      Komentarz

      • czaja
        Drive
        • 2011
        • 55
        • Octavia II combi (1Z5)
        • CEGA 2.0 TDI CR RS 170 KM

        #4
        Zamieszczone przez Tony065
        kolega mi podpowiedział, że można sprawdzić oporność na kablach, ale jak wartość jest prawidłowa i gdzie mogę się podpiąć z miernikiem? bo może czujnik był dobry, tylko wiązka jest przerwana
        I kolega dobrze radzi. Odepnij wtyczkę od czujnika i zmierz opór (chyba będzie to około 1000-1300kOhma). program diagnostyczny nie powie dokładnie że przewód jest uszkodzony. jeżeli nie ma połączenia z czujnikiem to "powie" że czujnik uwalony.

        Komentarz

        • Tony065
          RS
          • 2009
          • 2487
          • Octavia I (1U2)
          • ARX 1.8 20VT 150 KM

          #5
          no i komu ja mam teraz dać "pomógł"? jutro może coś pogrzebię, to się okaże, czy dam radę taką pierdołę ogarnąć
          Black Pearl, Elegance & RS LOOK
          @ by Tune-up Gdańsk
          TDI VP++ i jeszcze rośnie
          Antek

          Komentarz

          • ROBAL_26
            RS
            • 2010
            • 2320
            • Octavia I combi (1U5)
            • ATD 1.9 TDI PD 101 KM

            #6
            Tony065, to już tylko od ciebie kolego zależy :szeroki_usmiech najważniejsze abyś usterkę zlokalizował i usunął. 8)
            Był ATD 101KM 240NM a teraz jest

            ARL 185KM 371NM http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...lies/smile.png i teraz czuć że auto jedzie http://forum.octaviaclub.pl/core/ima...es/biggrin.png

            https://www.olx.pl/oferta/sprzedam-k...5-IDeGVGr.html

            Komentarz

            Pracuję...